Návrh a prototypová implementace systému pro správu požadavků – Bc. Tomáš Růžička
Bc. Tomáš Růžička
Diplomová práce
Návrh a prototypová implementace systému pro správu požadavků
Design a Prototype Implementation of the Request Management System
Anotace:
Cílem práce je vývoj systému pro správu požadavků. Práce shrnuje doporučení definovaná v této oblasti frameworkem ITIL a vymezuje nezbytné předpoklady efektivní správy požadavků v menší či středně velké společnosti. Na základě této analýzy je navržen a pomocí technologií ASP.NET 3.5 a Microsoft SQL Server implementován vlastní systém pro správu požadavků. Systém je vyvíjen v souladu se základními principy …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to develop a system for request management. It sum-marizes domain recommendations defined by ITIL framework and delimitates fundamental premises of effective request management in small to mid-sized companies. Based on the results of this analysis a new request management system was designed and implemented using ASP.NET 3.5 and Microsoft SQL Server. The system was developed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/svxbz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Michal Valenta, Ph.D.
- Oponent: Ing. Božena Mannová, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Informační technologie a management
Práce na příbuzné téma
-
Tool for supporting ITIL based on integration of Business Process Management system and MS Sharepoint
Lubomír Dočkal -
Systém pro správu dohod o úrovni služeb podle ITIL
Radek Drozd -
Příprava projektu a implementace požadavků metodiky ITIL pro interní audit ISO 27001
Karel Kavuljak -
Správa zařízení v podnikovém prostředí v porovnání s ITIL požadavky
Adam Uhlík -
Transformace procesů IT Service Managementu podle ITIL
Jan Vymětal -
Implementácia metodiky (rámcov) ITIL pre Helpdesk MENDELU
Michelle Jantulíková -
Praktická aplikace metodiky ITIL v oblasti podpory bankovních aplikací
Adam Tenzer