Aspekty integrace product placementu do audiovizuálního díla Vejška – David Vigláš
David Vigláš
Bakalářská práce
Aspekty integrace product placementu do audiovizuálního díla Vejška
Aspects of product placement integration into the audiovisual work Vejška
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím product placementu jako nástroje komunikačního mixu. Teoretická část práce tvoří přehled teoretických znalostí k použití product placementu v audiovizuálním díle, konkrétně filmu. Věnuje zde také pozornost již existujícím výzkumům, na kterých ukazuje jiné možnosti zkoumání product placementu. Praktická část práce analyzuje jaké produkty, služby nebo značky jsou integrovány …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the use of product placement as a tool of communication mix. The theoretical part of the thesis provides an overview of theoretical knowledge to use product placement in audiovisual work, specifically in a movie. It also pays attention to already existing researches showing other options for examining product placement. The practical part analyzes what products, services …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76043
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Lucie Váchová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76043
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová