Bc. Lucie Havránková, DiS.

Bachelor's thesis

Integrovaná marketingová komunikace v místě prodeje (možnosti a výzvy)

Integrated marketing communication at the point of sales (opportunities and challenges).
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zabývám tématem integrované marketingové komunikace v místě prodeje. Teoretická část práce se věnuje základním pojmům nezbytné k pochopení této problematiky, jakými jsou např. rozdíl mezi integrovanou marketingovou komunikací a marketingovou komunikací, podpora prodeje a její nástroje či místo prodeje. Cílem této bakalářské práce je analýza současného stavu integrované marketingové …more
Abstract:
In my bachelor thesis I deal with the issues of integrated marketing communication at the point of sales. Theoretical part of the thesis focuses on the basic concepts necessary to understand the issue, such as the difference between integrated marketing communication and marketing communication, sales promotion and its tools or point of sales. The goal of this thesis is the analysis of the present …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 7. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 11. 2013
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní