Integrovaná marketingová komunikace v místě prodeje (možnosti a výzvy) – Bc. Lucie Havránková, DiS.
Bc. Lucie Havránková, DiS.
Bakalářská práce
Integrovaná marketingová komunikace v místě prodeje (možnosti a výzvy)
Integrated marketing communication at the point of sales (opportunities and challenges).
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám tématem integrované marketingové komunikace v místě prodeje. Teoretická část práce se věnuje základním pojmům nezbytné k pochopení této problematiky, jakými jsou např. rozdíl mezi integrovanou marketingovou komunikací a marketingovou komunikací, podpora prodeje a její nástroje či místo prodeje. Cílem této bakalářské práce je analýza současného stavu integrované marketingové …víceAbstract:
In my bachelor thesis I deal with the issues of integrated marketing communication at the point of sales. Theoretical part of the thesis focuses on the basic concepts necessary to understand the issue, such as the difference between integrated marketing communication and marketing communication, sales promotion and its tools or point of sales. The goal of this thesis is the analysis of the present …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 7. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/taziw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2013
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem v rámci kategorie FMCG na příkladu společnosti Kraft Foods
Dzmitry Melnik -
Finančná analýza a finančný plán spoločnosti Kraft Foods CR s.r.o.
Tomáš Kováč -
Projekt zjednodušení integrovaného systému managementu ve společnosti Kraft Foods ČR, s.r.o., provozovna Valašské Meziříčí
Marcela HERMANOVÁ -
Hodnocení úspěšnosti fúze vybraných společností
Jiří Sklenář -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller