Analýza prostředí jako předpoklad pro uvedení značky na zahraničním trhu – Ing. Ilona Šilhavecká, DiS.
Ing. Ilona Šilhavecká, DiS.
Bachelor's thesis
Analýza prostředí jako předpoklad pro uvedení značky na zahraničním trhu
A market environment analysis as a prerequisite for launching a brand on a foreign market
Anotácia:
Tato bakalářská práce s názvem „Analýza prostředí jako předpoklad pro uvedení značky na zahraničním trhu“ pojednává o postupu, který by měl každý podnik usilující o rozšíření svých podnikatelských aktivit do cizích teritorií, uskutečnit. Cílem této práce je zmapovat a vytýčit tento postup a prokázat, že na sebe jednotlivé kroky navazují a že pouze pečlivé a správné vypracování veškerých údajů může …viacAbstract:
This bachelor’s thesis entitled “A Market Environment Analysis as a Prerequisite for Launching a Brand on a Foreign Market” deals with a procedure that every company seeking to expand its business activities abroad should implement. The objectives of this work are to map and define the procedure and prove that its steps follow one another and that only a careful and correct processing of all data can …viacKľúčové slová
CRM – Řízení vztahů se zákazníky Marketingový průzkum Vzdálené prostředí Blízké prostředí Vnitřní prostředí Marketingový plán Marketingové cíle Distribuční strategie Segmentační strategie Cenová strategie Komunikační mix Kontrola CRM Customers Relationship Management Market research Far Environment Near Environment Internal Environment Marketing plan Marketing targets Distribution strategy Customer segment strategy Pricing strategy Communication mix Controlling
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m5n1u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2010
- Vedúci: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Customers Classification using Recency Frequency, Monetary value (RFM), and K-means clustering algorithm
Mark Azietaku -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management: Der Weg zur optimalen Kundenbeziehung
Jan Šrůtek -
Přínos implementace CRM zákazníkům i společnosti CET 21, spol. s r.o.
Iveta Kalousova -
CRM - systém řízení péče o zákazníky
Monika Svobodová -
Uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace v CRM podniku medisap s.r.o.
Adam Psota -
CRM systém v Auto Hruška s.r.o.
Michaela Ferencová -
Strategie efektivní péče o zákazníka pomocí CRM
Monika Bobková