BcA. Adam Komůrka

Diplomová práce

Vizuální komunikace hudebních cen

Visual Communication of Music Awards
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout vizuální identitu Cen Anděl Coca-Cola 2021. V teoretické části se obeznámím s obecným principem design thinkingu, jehož metody budu později užívat při tvorbě vizuální identity. Finální návrh bude zahrnovat vizuální podobu komunikace před akcí, ale také grafickou výbavu pořadu - znělky, nominační vizitky a projekce na LED obrazovky. Výstupy z této diplomové práce …více
Abstract:
The aim of my Diploma Thesis is to design Anděl Awards Coca-Cola 2021. In the theoretical part I will firstly focus on general principles of Design Thinking. These methods will be used later to create visual identity. Final outcome will contain visual communication before the event and graphic content for the tv show - jingles, introduction of the nominees and LED display content. Final result of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: MgA. Václav Ondroušek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Komůrka, Adam. Vizuální komunikace hudebních cen. Zlín, 2022. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design

Práce na příbuzné téma

Všechny práce