Rozvoj prozodických faktorů řeči u dětí s narušenou komunikační schopností – Mgr. Michaela Krůpová
Mgr. Michaela Krůpová
Bakalářská práce
Rozvoj prozodických faktorů řeči u dětí s narušenou komunikační schopností
The development of prosodic features of language by children with communication disorders
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rozvojem prozodických faktorů řeči u dětí s narušenou komunikační schopností. Hlavním cílem bylo zjistit, zda je možné ovlivnit prozodické faktory řeči u dětí s narušenou komunikační schopností v předškolním věku pravidelným a cíleným procvičováním. Respondenty kvalitativního výzkumu tvořilo pět dětí předškolního věku s narušenou komunikační schopností, se kterými byla prováděna …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with development of prosodic features of speech by children with communication disorders. The main aim of this thesis was to find out if it is possible to affect prosodic features of speech in preschool children with communication impairment by regular and focused practicing. Qualitative research was found out on five preschool children with communication ability disorder. With …víceKlíčová slova
řeč narušená komunikační schopnost prozodické faktory řeči melodie tempo hlasitost rytmus řeči dítě s narušenou komunikační schopností dítě předškolního věku speech communication disorders prosodic features of speech melody volume rhythm of speech child with communication disorders preschool child
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/go2m1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: Mgr. Jana Imrichovská
- Oponent: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Děti s narušenou komunikační schopností ve školní družině. Podpora rozvoje žáků 1. tříd s vývojovou dysfázií
Markéta Košťáková -
Možnosti podpory dětí s narušenou komunikační schopností s odkladem školní docházky z pohledu rodičů a pedagogů
Petra Klašková -
Komunikace rodičů s dětmi s narušenou komunikační schopností - koktavostí
Adéla Rezková -
Organizace S.T.O.P., její charakteristika a její role v práci s dětmi s narušenými sociálními vazbami
Andrea VANDOVÁ -
Jazykové schopnosti dětí s narušeným vývojem řeči s využitím metody D. B. Elkonina
Alice Kramářová -
Proces reedukace žáka s narušenou komunikační schopností v Základní škole a Praktické škole SVÍTÁNÍ, o.p.s.
Nikola Chmelíková -
Současný systém spolupráce mateřských škol s pedagogicko - psychologickými poradnami při posuzování školní zralosti a připravenosti dětí s narušenou komunikační schopností
Zuzana JUŘICOVÁ -
Spolupráce MŠ a logopeda při práci s dítětem s narušenou komunikační schopností
Nikol Kokrdová