Miroslava Čejková

Bakalářská práce

Analýza vlivu sociální kampaně - "Nemyslíš, zaplatíš"

Analysis of the impact of social campaign "Nemyslíš, zaplatíš!"
Anotace:
Práce je věnována analýze vlivu sociální kampaně "Nemyslíš, zaplatíš!" Jejím cílem je zhodnotit úspěšnost kampaně a její vliv na řidiče. Teoretická část převážně obsahuje informace o sociálním marketingu, jeho odlišnostech a rozvoji. Praktická část se zaměřuje na BESIP, statistiky nehodovosti a kampaň "Nemyslíš, zaplatíš!" Součástí práce je i vlastní dotazníkové šetření.
Abstract:
Thesis is devoted to analyzing the social impact of the campaign "Nemyslíš, zaplatíš!" Its objective is to evaluate the success of the campaign and its impact on drivers. The theoretical part contains information about social marketing, its differences and development. The practical part focuses on the Road Safety Department, Accident statistics and the campaign "Nemyslíš, zaplatíš!" The thesis also …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 10. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Monika Kristlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21884

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management