Analýza vlivu sociální kampaně - "Nemyslíš, zaplatíš" – Miroslava Čejková
Miroslava Čejková
Bakalářská práce
Analýza vlivu sociální kampaně - "Nemyslíš, zaplatíš"
Analysis of the impact of social campaign "Nemyslíš, zaplatíš!"
Anotace:
Práce je věnována analýze vlivu sociální kampaně "Nemyslíš, zaplatíš!" Jejím cílem je zhodnotit úspěšnost kampaně a její vliv na řidiče. Teoretická část převážně obsahuje informace o sociálním marketingu, jeho odlišnostech a rozvoji. Praktická část se zaměřuje na BESIP, statistiky nehodovosti a kampaň "Nemyslíš, zaplatíš!" Součástí práce je i vlastní dotazníkové šetření.Abstract:
Thesis is devoted to analyzing the social impact of the campaign "Nemyslíš, zaplatíš!" Its objective is to evaluate the success of the campaign and its impact on drivers. The theoretical part contains information about social marketing, its differences and development. The practical part focuses on the Road Safety Department, Accident statistics and the campaign "Nemyslíš, zaplatíš!" The thesis also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21884
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Monika Kristlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21884
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social media marketing - vliv sociálních sítí a jejich využití jako nástroj marketingu
Martin Koníček -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Social Media Marketing komerčních organizací
Melinda Fabiánová -
Social Media Marketing
Ishtiaq Ahmad Danish -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Michaela Křehlíková -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Kateřina Petko