Volný čas žáků se souběžným postižením více vadami v Prostějově – Bc. Marta Hubáčková
Bc. Marta Hubáčková
Diplomová práce
Volný čas žáků se souběžným postižením více vadami v Prostějově
Free time of pupils with multiple disabilities in Prostějov
Anotace:
Cílem diplomové práce je popsání problematiky volného času žáků se souběžným postižením více vadami. Diplomová práce popisuje souběžné postižení více vadami, volný čas, socializaci. Cílem výzkumného šetření diplomové práce je získání informací o kvalitě využití volného času žáků se souběžným postižením více vadami v Prostějově, o podmínkách těchto žáků pro vzdělávání o volném čase a výchovu pro volný …víceAbstract:
The aim of this dissertation is to describe the issue of free time of pupils with multiple disabilities. The dissertation describes multiple disabilities, free time and socialization. The aim of research of this thesis is to collect information about quality of free time usage of pupils with multiple disabilities in Prostějov and about conditions for theoretic and active education about free time in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ytzmf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2017
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikačních schopností u dítěte se souběžným postižením více vadami
Klára Pažoutová -
Edukace jedinců se souběžným postižením více vadami ve školských zařízeních
Adéla Žáčková -
Aplikace totální komunikace v edukaci dětí se souběžným postižením více vadami
Věra Rýdlová -
Rozvoj grafomotoriky a jemné motoriky u předškolních dětí se souběžným postižením s více vadami
Irina Mećava -
Postoj odborníků k možnosti využití felinoterapie v zařízeních pro osoby s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami
Jana Pfeiferová -
Rozvoj žáků s těžkým mentálním postižením a se souběžným postižením více vadami prostřednictvím rozumové výchovy v základní škole speciální
Kateřina Fleischmannová -
Využití prvků ergoterapie ve speciálně pedagogické praxi u žáka se souběžným postižením více vadami
Iveta Prchalová -
Možnosti dalšího uplatnění u osob se souběžným postižením více vadami po ukončení povinné školní docházky
Iveta Pirklová