Marketingové komunikace vybraných produktových řad společnosti XY – Bc. Eva Rácová
Bc. Eva Rácová
Diplomová práce
Marketingové komunikace vybraných produktových řad společnosti XY
Marketing Communications of Selected Product Lines of the XY Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného sortimentu produktů společnosti XY ze segmentu zavlažování (patřícího do odvětví vodního hospodářství) pro evropský trh. Cílem této práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace společnosti XY v daném odvětví. Na základě zpracovaných poznatků je následně navržena komunikační strategie pro vybraný sortiment produktů. Práce je rozdělena …víceAbstract:
The diploma thesis deals with marketing communication of selected product range of the XY company from the irrigation segment (belonging to Water Management) for the European market. The main objective is to analyze the current state of XY marketing communication in the given industry. Based on the key findings, communication strategy for the selected product range is then proposed. The thesis is divided …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rácová, Eva. Marketingové komunikace vybraných produktových řad společnosti XY. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace a distribuční cesty firmy ROTEX Vysočina s.r.o.
František Strohmer -
E-store a distribuční marketingová komunikace budoucnosti v oblasti moderního trhu
Tomáš Kropáč -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Jiří Toman -
Trendy marketingové komunikace a jejich aplikace v Bowling baru Step
Karolína Komárková -
Marketingová komunikace Zrno zrnko
Adam Pastorek -
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Michaela Turková -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Komunikační strategie značky
Aneta Měsíčková