Bc. Anna Holubičková

Diplomová práce

Education and Videogames - Application and Impact

Education and Videogames - Application and Impact
Anotace:
Hlavním tématem této magisterské práce je poukázat na nevyužitý potenciál počítačových her především jako nástroj pro zlepšení sebevědomí a kompetence studentů při použití jazyka. Cílem práce je ukázat, že komerční počítačové hry a jejich prostředí se podílí na rozvoji jazykových schopností hráčů a také zjistit, které žánry mají v tomto největší potenciál. Práce objasňuje problematiku gamifikace, vzdělávacích …více
Abstract:
The main topic of this diploma thesis is to point out the underused potential of videogames in education as a tool to be used for improving students’ confidence and competence when speaking. The aim is to show that commercial videogames and their environments are a factor in developing language skills of their players and to find out which genres hold the most promise. Thesis explains ideas of gamification …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 2. 2021
  • Vedoucí: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.
  • Oponent: Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta