Martina Čapková
Master's thesis
Možnosti marketingové orientace ve farmacii
Specifics of Pharmaceutical Marketing
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu ve farmacii, který se v mnoha ohledech odlišuje od marketingu běžného spotřebního zboží. Práce se soustředí právě na tato specifika. Zaměřuje se na jednotlivé nástroje marketingového mixu a vysvětluje jejich specifické rysy v souvislosti s aplikací na oblast farmacie. Práce shrnuje teoretické poznatky, které se k tématu vztahují, a vysvětluje rozsáhlou …moreAbstract:
The thesis deals with the topic of pharmaceutical marketing. Pharmaceutical marketing uses many usual marketing techniques, but it has also its typical characteristics. The thesis focuses on those specifics. It deals with the various tools of marketing and communication mix and their specific characteristics in relation to the pharmaceutical marketing. The thesis summarizes the theoretical literature …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31187
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2012
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Věra Štěpánková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31187
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketing vybraných farmaceutických produktů - případová studie na základě osobní empirie obchodního reprezentanta
Šárka Gregorková -
Marketing ve farmaceutickém sektoru zdravotnického systému
Markéta Koláčková -
Marketing strategy of Pharmaceutical Company
Tereza Kremlová -
Vývojové tendence ve světovém farmaceutickém průmyslu a marketing farmaceutických firem s důrazem na farmaceutický průmysl Francie
Petra Samková -
Léková politika produktu a marketing
Michaela Kosternová -
Zhodnocení event marketingu ve farmaceutickém odvětví
Sára Titěrová -
Mobilní marketing ve farmacii
Martin KRČEK -
Marketingová komunikace a positioning produktu ve farmacii
Kateřina Krejčí