Hana JEDLIČKOVÁ
Bachelor's thesis
Rodinné zázemí nadaného dítěte.
Family background for gifted child.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na rodinné zázemí nadaných dětí. Je velice důležité věnovat pozornost nejen vzdělávání nadaných, ale také rodinnému zázemí, neboť spousta rodičů neví, jakým způsobem své nadané dítě podpořit a dále rozvíjet. Nerozvíjení a nedostatek podpory může nadání u dítěte utlumit, nebo se dítě může stydět projevovat své nadání. Cílem této práce je zjistit, jaké je rodinné zázemí …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the family background of gifted children. It is very important to pay attention not only to the education of the gifted children, but also to the family background, because a lot of parents do not know how to support and further develop their gifted child. Undevelopment and a lack of support may dampen the talento of the gifted child or the child may be shamed to show …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2014
Accessible from:: 4. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JEDLIČKOVÁ, Hana. Rodinné zázemí nadaného dítěte.. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / pedagogika - občanská výchova
Theses on a related topic
-
Aktivity podporující rozvoj nadaných žáků ve volném čase
František POLKA -
Vhodné postupy vzdělávání nadaných žáků na základní škole a nižším stupni gymnázia
Anna Svobodová -
Rodina s nadaným dítětem na základní škole
Jana PETRÁŠOVÁ -
Identifikace nadání a mimořádného nadání žáků běžné základní školy
Pavla Francová -
Přesnost a struktura rodičovského a učitelského posouzení schopností dětí v kontextu mimořádného nadání
Michal Jabůrek -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková -
Postoje učitelů k nadání a rozvoji nadaných dětí
Lenka Berecková -
Naplňování Koncepce podpory rozvoje nadání a péče o nadané v období let 2014-2020 základními školami v Moravskoslezském kraji
Markéta Peterková