Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v podniku – Bc. Eduard Danylash
Bc. Eduard Danylash
Diplomová práce
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v podniku
Education and development of employees in a company
Anotace:
Diplomová práce na téma: „Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v podniku“ se zabývá vzděláváním a rozvojem zaměstnanců v odvětví malého a středního podnikání. Hlavním cílem práce je pochopit vzdělávací systém ve vybraném podniku, dalším cílem je určit silné a slabé stránky a doporučit vhodná protiopatření pro vedení podniku určené ke zvýšení efektivity vzdělávacího procesu v podniku. Diplomová práce je …víceAbstract:
Thesis on "Education and development of employees in the company" is engaged in education and development of employees in the sector of small and medium-sized enterprises. The main objective is to understand the education system in the selected company, next goal is to identify the strengths and weaknesses and recommend appropriate countermeasures for management designed to enhance the efficiency of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c1z1n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Otakar Němec, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík