Jose Ignacio Nuño Orozco

Bachelor's thesis

Communication Engagement to Inspire Dialog

Communication Engagement to Inspire Dialog
Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou engagement marketingu, konkrétně jednou její částí, kterou jsou negativní komentáře na internetu. Hlavním cílem práce je výzkum reakce společnosti na čtení negativních komentářů na internetu a možnost zvrátit jejich negativní dopad na pozitivní. Hlavní výzkumná otázka zní: "Pokud firma obdrží negativní komentáře online o produktu nebo značce samotné, je dopad komentářů …more
Abstract:
This thesis deals with engagement marketing and negative comments online about brands or products. The main goal of the thesis is to research societies response to reading negative comments online and the possibility to reverse negative impact to positive. The main research question is “If a company receives negative comments online about a product or the brand itself, is the impact of the comments …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2023
  • Supervisor: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Reader: Ing. Radek Turčáni

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní