Michal Kadlec

Master's thesis

Řízení značky Axe a její marketingová komunikace

Brand management of Axe and it`s marketing communication
Abstract:
Cílem této práce je představit značku Axe, popsat její charakteristky a marketingovou komunikaci. Práce je rozdělena do 4 částí - 2 teoretických a 2 praktických.
Abstract:
The aim of this thesis is to introduce the brand Axe, to describe it`s characteristics and marketing communication. The thesis is divided into 4 parts - 2 theoretic and 2 practical.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 3. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 1. 2016
  • Supervisor: Jiří Mikeš
  • Reader: Jaroslav Špryňar

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48566