E-commerce s pohledu přínosu pro rozvoj konkrétní společnosti – Bc. Yuru Shi
Bc. Yuru Shi
Bachelor's thesis
E-commerce s pohledu přínosu pro rozvoj konkrétní společnosti
E-commerce in terms of benefits for the development of a particular company
Abstract:
Ve své práci budu analyzovat přínos e-commerce pro společnost Xiaomi. Budou použity kvalitativní a kvantitativní metody. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. První část bude zaměřena na vysvětlení pojmu e-commerce a jeho tvorbu. Ve své práci také vysvětlím jednotlivé pojmy z použitých metod. Praktická část navazuje na teoretické poznatky a analyzuje výhody B2C e-commerce z pohledu společnosti a …moreAbstract:
In my work, I will analyze the benefits of e-commerce for Xiaomi. Qualitative and quantitative methods will be used. The thesis is divided into two main parts. The first part will focus on explaining the concept of e-commerce and its creation. I will also explain the individual concepts of the methods used. The practical part builds on the theoretical knowledge and analyzes the benefits of B2C e-commerce …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/cx7qe/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Patricia Jakešová
- Reader: Ing. Lukáš Blažek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Manažerská etika jako konkurenční výhoda společnosti na trhu práce
Lukáš Gergel -
Talent Management jako konkurenční výhoda pro malou a střední společnost
Patrik Mandys -
Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku
Dominika Zemanová -
Působení firmy na zahraničním trhu jako konkurenční výhoda
Lucie Koťátková -
Aliance jako konkurenční výhoda středních rodinných podniků na českém trhu
Pavel Chýle -
Vzdělávání zaměstnanců jako konkurenční výhoda firmy
Michal Havlíček -
Rozvoj zaměstnanců a manažerů jako personální činnost a konkurenční výhoda
Martin KREYSA -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
Jakub Kabourek