E-commerce s pohledu přínosu pro rozvoj konkrétní společnosti – Bc. Yuru Shi
Bc. Yuru Shi
Bakalářská práce
E-commerce s pohledu přínosu pro rozvoj konkrétní společnosti
E-commerce in terms of benefits for the development of a particular company
Anotace:
Ve své práci budu analyzovat přínos e-commerce pro společnost Xiaomi. Budou použity kvalitativní a kvantitativní metody. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. První část bude zaměřena na vysvětlení pojmu e-commerce a jeho tvorbu. Ve své práci také vysvětlím jednotlivé pojmy z použitých metod. Praktická část navazuje na teoretické poznatky a analyzuje výhody B2C e-commerce z pohledu společnosti a …víceAbstract:
In my work, I will analyze the benefits of e-commerce for Xiaomi. Qualitative and quantitative methods will be used. The thesis is divided into two main parts. The first part will focus on explaining the concept of e-commerce and its creation. I will also explain the individual concepts of the methods used. The practical part builds on the theoretical knowledge and analyzes the benefits of B2C e-commerce …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cx7qe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Patricia Jakešová
- Oponent: Ing. Lukáš Blažek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Manažerská etika jako konkurenční výhoda společnosti na trhu práce
Lukáš Gergel -
Talent Management jako konkurenční výhoda pro malou a střední společnost
Patrik Mandys -
Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku
Dominika Zemanová -
Působení firmy na zahraničním trhu jako konkurenční výhoda
Lucie Koťátková -
Aliance jako konkurenční výhoda středních rodinných podniků na českém trhu
Pavel Chýle -
Vzdělávání zaměstnanců jako konkurenční výhoda firmy
Michal Havlíček -
Rozvoj zaměstnanců a manažerů jako personální činnost a konkurenční výhoda
Martin KREYSA -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
Jakub Kabourek