ADHD/ADD, podmínky domácí přípravy na vyučování z pohledu rodičů – Jana Babická
Jana Babická
Bachelor's thesis
ADHD/ADD, podmínky domácí přípravy na vyučování z pohledu rodičů
ADHD / ADD, conditions of home preparation for teaching from the parents' point of view
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřená na vliv dítěte s ADHD/ADD na rodinný život, náročnost domácí přípravy na školní výuku z pohledu rodičů a zajištění podmínek. Cílem práce je zjistit míru zátěže, časovou náročnost a zajištění podmínek pro domácí přípravu dítěte. Práce je rozdělená do dvou částí. Linie teoretické části je vedena od seznámení s ADHD/ADD, přes rodinu a vliv na ni, po domácí přípravu a …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on the influence of a child with ADHD / ADD on family life, the complexity of home preparation for schooling from the perspective of parents and ensuring conditions. The aim of the work is to find out the degree of workload, time consuming and ensuring conditions for home preparation of the child. The work is divided into two parts. The line of the theoretical part is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Dita Janderková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong LearningBachelor programme / odbor:
Specialisation in pedagogy / Teaching of practical subjects and vocational training
Práce na příbuzné téma
-
Development of ternary and quaternary nanostructured coatings and their preparation by magnetron sputtering
Stanislava Debnárová -
Pavel Haas Suita pro hoboj a klavír op.17 - analýza a porovnání se Sonátou pro hoboj a klavír Paula Hindemitha a Sonátou pro hoboj a klavír Henriho Dutilleuxe
Tereza Doušová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská -
Odlišnosti v nabídce a rozsahu poskytovaných služeb v hotelech pro seniory a pro rodiny s dětmi
Martina Holoubková -
Metodické listy pro výuku návrhového kreslení na Střední škole a vyšší odborné škole umělecké a řemeslné – vybrané kapitoly z dějin nábytku
Věra Vondráčková -
Transkripce sonáty A dur pro housle a klavír od Césara Francka pro kontrabas
Einars Everss -
Detekční systémy pro studium (ant)agonismu látek a směsí pro retinoidní a thyroidní receptory
Tomáš Kotačka