Stanislav Tomiga

Bakalářská práce

Možnosti gamifikace vzdělávací aplikace Nedatluj.cz

The Possibilities of Gamification in Learning Application Nedatluj.cz
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem gamifikačního řešení pro aplikaci na výuku psaní všemi deseti Nedatluj.cz. Smyslem gamifikace Nedatluj je učinit proces učení psaní všemi deseti jednodušším. Cílem práce je seznámit čtenáře s oborem gamifikace a ukázat proces gamifikace od teoretického základu, analýzy stávajícího prostředí až po finální návrh řešení. V práci je kladen důraz na pochopení vnitřní motivace …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the designing of a gamification solution for a touch typing application Nedatluj.cz. The purpose of gamification is making the process of touch typing learning easier. This work aims to acquaint the reader with the field of gamification, and showing the gamification process from the theoretical basis, analysis of the existing environment to the final solution proposal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Radomír Saliger, PhD.
  • Oponent: Ĺubomír Kubínyi, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.