Návrh komunikační kampaně pro neziskovou organizaci – Dominika Jechová
Dominika Jechová
Bachelor's thesis
Návrh komunikační kampaně pro neziskovou organizaci
Communication campaign proposal for a non-profit organisation
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je na základě primárního výzkumu navrhnout změny a i novace, které zefektivní marketingovou komunikaci vybrané neziskové organizace. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to části literární rešerše a analytické části. Literární rešerše se věnuje pojmům marketingová komunikace, nezisková organizace a sociální marketing. V analytické části je pak popsána činnost neziskové …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to propose changes and innovations that will ma-ke the marketing communication of a selected non-profit organization more effective. The thesis is divided into two main parts, namely the literature research part and the analytical part. The literature search is devoted to the concepts of marketing communication, non-profit organization and social marketing. The ana …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.
- Oponent: Irena Antošová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Trade and Services Management / Trade Management
Práce na příbuzné téma
-
Daňové a účtovné aspekty neziskovej organizácie v Českej republike a Slovenskej republike
Natália Földiová -
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
The economic analysis of the selected non-governmental non-profit organization
Gizem Kup -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová