Proces poskytování bankovních úvěrů – Tatsiana Klimuts
Tatsiana Klimuts
Master's thesis
Proces poskytování bankovních úvěrů
The process of providing bank loans
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je popis procesu poskytování bankovních úvěru klientům ze segmentu malých a středních podniků v rámci řízení kreditního rizika v komerčních bankách, působících na území České republiky. První kapitola se zaměřuje na klasifikace bankovních úvěrů, které banka poskytuje během své činnosti. Druha část je konkrétně zaměřená na managementu řízení úvěrového rizika v bance. Třetí …viacAbstract:
The purpose of this diploma thesis is to describe the process of providing bank loans to SME´s within the framework of credit risk in Czech commercial banks. The first chapter focuses on the classification of bank loans, which are provided by the bank. The second part focuses on the bank´s credit risk management. The third part/chapter is (practically) oriented on the risk assessment of the client …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81068
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
- Vedúci: Jaroslav Brada
- Oponent: Rudolf Salfický
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81068
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík