Využití sponzoringu ve sportu jako nástroje komunikačního mixu – Dagmar Valentová
Dagmar Valentová
Bakalářská práce
Využití sponzoringu ve sportu jako nástroje komunikačního mixu
Use of sponsoring in sport as a tool of comunication mix
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Využití sponzoringu ve sportu jako nástroje komunikačního mixu “ je vyhodnotit sponzorské aktivity společnosti a vyvodit doporučení pro budoucí sponzorské aktivity společnosti v oblasti sportu. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část je zaměřena na problematiku sponzorství a na roli sponzorství v komunikačním mixu. Praktická část navazuje na část teoretickou …víceAbstract:
The subject of the bachelor’s thesis „The use of sponsorship in sport as a tool for communication mix" is to evaluate sponsoring activity of the company and deduce the recommendations for future sponsorship activities in sport. The thesis consists of two parts. The theoretical part is focused on problematic part of sponsorship and the role of sponsorship in the communication mix. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11678/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martina Sochůrková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VALENTOVÁ, Dagmar. \textit{Využití sponzoringu ve sportu jako nástroje komunikačního mixu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/6aizfb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Sponzoring UEFA Champions League a její vliv na rozpočty účastníků
Pavel Pták -
Význam sponzoringu pro Public relations
Petr Tolar -
Role a postavení Public Relations v neziskovém a veřejném sektoru
Jana Turková -
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc -
Role a postavení Public relations v komerčním a neziskovém sektoru
Tomáš Kocian -
Analýza public relations Schwan Cosmetics CR, s.r.o.
Zlata Marková -
Public relations ve Státní opeře Praha
Eva Quadratová