Primární vzdělávání na Mělníku v letech 1868 - 1918 – Aneta PRAVDOVÁ
Aneta PRAVDOVÁ
Master's thesis
Primární vzdělávání na Mělníku v letech 1868 - 1918
The primary education in Mělník in 1868 - 1918
Abstract:
Diplomová práce se věnovala problematice vývoje primárního vzdělávání v Mělníku v letech 1868-1918. Součástí práce bylo také zhodnocení a vývoj školství v českých zemích, stejně jako jednotlivých přístupů ke vzdělávání v kontextu historického a filozofického vývoje. Diplomová práce se členila na teoretickou a praktickou část. V praktické části bylo poukázáno na vývoj dvou základních škol, které v současnosti …moreAbstract:
The diploma thesis is devoted to problems of development of primary education in Melnik in the years 1868-1918. Part of the work was also the evaluation and development of education in the Czech lands, as well as individual approaches to education in the context of historical and philosophical development. The thesis is already organized into theoretical and practical part. In the practical part, pointed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jiří Šlégl, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PRAVDOVÁ, Aneta. \textit{Primární vzdělávání na Mělníku v letech 1868 - 1918}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/6awyyd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PRAVDOVÁ, Aneta. Primární vzdělávání na Mělníku v letech 1868 - 1918. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Primary School Teacher Education / Teaching in Primary Schools
Theses on a related topic
-
Vyučování primární matematiky prostřednictvím metodologie CLIL
Marie VINKLAROVÁ -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Zdeňka Škodová -
Žáci s Aspergerovým syndromem v základních školách v Praze 4
Helena Čamachová -
Jaký pohled na inkluzi mají žáci
Monika Prokešová -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková