Nástroje marketingové komunikace pro zvýšení prodeje v energetickém odvětví na trhu B2B – Bc. Lucie Křivánková
Bc. Lucie Křivánková
Master's thesis
Nástroje marketingové komunikace pro zvýšení prodeje v energetickém odvětví na trhu B2B
Promotional methods in energy and power engineering on B2B market for increase sales
Anotácia:
Křivánková L. Nástroje marketingové komunikace pro zvýšení prodeje v energetickém odvětví na trhu B2B. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Diplomová práce zhodnocuje nástroje marketingové komunikace na B2B trhu v rámci energetického odvětví pomocí kvalitativního marketingového výzkumu. Rozebírá, které nástroje marketingové komunikace jsou v tak specifickém od-větví, jako je energetické …viacAbstract:
Křivánková, L. Promotional methods in energy and power engineering on B2B market for increase sales. Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2015.Diploma thesis evaluates the tools of marketing communication on B2B mar-ket in energy sector by using a qualitative marketing research. Analyses which of the tools of marketing communication are the most effective in that specifically sector as …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KŘIVÁNKOVÁ, Lucie. \textit{Nástroje marketingové komunikace pro zvýšení prodeje v energetickém odvětví na trhu B2B}. Online. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/6b079e/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Názov
Vložil
Vložené
Práva