Bc. Jana Topilová
Diplomová práce
Zavádění nového výrobku na trh
Introduction of a new product to the market
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat důležité kroky, které by měla uskutečnit firma s dlouholetou tradicí na trhu PENAM, a.s. ve snaze zavést nový chléb na trh. Bude navržena marketingová strategie, která bude obsahovat doporučení a opatření, jak tento výrobek na trh zavést. Samozřejmě to vše sebou přinese i další, dílčí cíle, jako je vyřešení strategických problémů při zavádění nového výrobku …víceAbstract:
The main aim of this thesis is an analysis of important steps, that a company with a long tradition PENAM, a. s. should implement in order to introduce a new bread to the market. This thesis proposes a marketing strategy, which contains suggestions and measures to implement this product on the market. Of course all this brings further intermediate objectives like solving strategic problems during implementation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/z7uxp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 9. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Pavlína Široká
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Smart City Concept Implementation Strategy in Tbilisi
Ana Lekveishvili -
A Product Analysis and Growth Strategy Proposal for Kaleido
Michael Sagols -
Linguistic Analysis of Brand and Product Names: A Contrastive Study
Jakub Schwan -
Marketingová strategie při zavádění nových výrobků / služeb na trh
Klára Fojtíková -
Marketingová strategie zavádění nového výrobku na trh
David Procházka -
Marketingová strategie při zavádění nového produktu Becherovka Lemond
Josef Pánek -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Michaela Taubingerová