Bc. Jana Topilová
Master's thesis
Zavádění nového výrobku na trh
Introduction of a new product to the market
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat důležité kroky, které by měla uskutečnit firma s dlouholetou tradicí na trhu PENAM, a.s. ve snaze zavést nový chléb na trh. Bude navržena marketingová strategie, která bude obsahovat doporučení a opatření, jak tento výrobek na trh zavést. Samozřejmě to vše sebou přinese i další, dílčí cíle, jako je vyřešení strategických problémů při zavádění nového výrobku …moreAbstract:
The main aim of this thesis is an analysis of important steps, that a company with a long tradition PENAM, a. s. should implement in order to introduce a new bread to the market. This thesis proposes a marketing strategy, which contains suggestions and measures to implement this product on the market. Of course all this brings further intermediate objectives like solving strategic problems during implementation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2016
Identifier:
https://is.sting.cz/th/z7uxp/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 9. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Reader: Ing. Pavlína Široká
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Smart City Concept Implementation Strategy in Tbilisi
Ana Lekveishvili -
A Product Analysis and Growth Strategy Proposal for Kaleido
Michael Sagols -
Linguistic Analysis of Brand and Product Names: A Contrastive Study
Jakub Schwan -
Marketingová strategie při zavádění nových výrobků / služeb na trh
Klára Fojtíková -
Marketingová strategie zavádění nového výrobku na trh
David Procházka -
Marketingová strategie při zavádění nového produktu Becherovka Lemond
Josef Pánek -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Michaela Taubingerová