Bc. Jana Topilová

Master's thesis

Zavádění nového výrobku na trh

Introduction of a new product to the market
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat důležité kroky, které by měla uskutečnit firma s dlouholetou tradicí na trhu PENAM, a.s. ve snaze zavést nový chléb na trh. Bude navržena marketingová strategie, která bude obsahovat doporučení a opatření, jak tento výrobek na trh zavést. Samozřejmě to vše sebou přinese i další, dílčí cíle, jako je vyřešení strategických problémů při zavádění nového výrobku …more
Abstract:
The main aim of this thesis is an analysis of important steps, that a company with a long tradition PENAM, a. s. should implement in order to introduce a new bread to the market. This thesis proposes a marketing strategy, which contains suggestions and measures to implement this product on the market. Of course all this brings further intermediate objectives like solving strategic problems during implementation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 9. 2016
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Reader: Ing. Pavlína Široká

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting