Marketing a propagace měst a obcí – Ing. Markéta Loušová
Ing. Markéta Loušová
Bakalářská práce
Marketing a propagace měst a obcí
City and Village Marketing and Promotion
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá možností využití marketingu a aplikací jeho postupů a metod v systému managamentu veřejného sektoru.Námětem je využití součastného marketingu ve veřejném sektoru, zejména městského marketingu. V teoretické části se práce zabývá základními pojmy. Je zde zpracována základní problematika publikovaná v použité odborné literatuře. Dále se práce věnuje marketingovému řízení měst …víceAbstract:
This work deals with the possibility of using marketing and the application of its procedures and methods in the system of managament in the public sector. The theme of the work is the utilization of contemporary marketing in the public sector, especially urban marketing. The theoretical part shows the basic concepts of this issue. It elaborates the core issue, which is insluded in the bibliografy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dm4u6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Globální marketing a lokální kultura
Alena Skupinová -
Multilevel marketing
Adam Vajner -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva