Ing. Markéta Loušová

Bakalářská práce

Marketing a propagace měst a obcí

City and Village Marketing and Promotion
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá možností využití marketingu a aplikací jeho postupů a metod v systému managamentu veřejného sektoru.Námětem je využití součastného marketingu ve veřejném sektoru, zejména městského marketingu. V teoretické části se práce zabývá základními pojmy. Je zde zpracována základní problematika publikovaná v použité odborné literatuře. Dále se práce věnuje marketingovému řízení měst …více
Abstract:
This work deals with the possibility of using marketing and the application of its procedures and methods in the system of managament in the public sector. The theme of the work is the utilization of contemporary marketing in the public sector, especially urban marketing. The theoretical part shows the basic concepts of this issue. It elaborates the core issue, which is insluded in the bibliografy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní