Možnosti grafické úpravy textu jako podpory čtenářské pregramotnosti u dětí předškolního věku s poruchou kognitivního vývoje – Bc. Michaela KÝVALOVÁ
Bc. Michaela KÝVALOVÁ
Master's thesis
Možnosti grafické úpravy textu jako podpory čtenářské pregramotnosti u dětí předškolního věku s poruchou kognitivního vývoje
Possibilites of text graphic editing as a support for preliteracy reading of preschool children with cognitive impairment
Abstract:
Úvod: Téma dětského čtenářství, vzhledem k nátlaku digitálních přístrojů, je čím dál tím více diskutovanou oblastí. Rozvoj čtenářské gramotnosti je důležitý u všech dětí, autorka vidí důležitost již v samotném prvopočátku nabývání této dovednosti při tzv. čtenářské pregramotnosti. Především ji toto téma zaujalo při propojení s tématem speciální pedagogiky a možnostech rozvoje čtenářské pregramotnosti …moreAbstract:
Introduction: The topic of children's reading, due to the pressure of digital devices, is an increasingly discussed area. The development of reading literacy is important for all children, the author sees the importance in the very beginning of acquiring this skill in the so-called reading pre-literacy. Above all, she was interested in this topic in connection with the topic of special pedagogy and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jaromír Maštalíř, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KÝVALOVÁ, Michaela. \textit{Možnosti grafické úpravy textu jako podpory čtenářské pregramotnosti u dětí předškolního věku s poruchou kognitivního vývoje}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/6b7q8b/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KÝVALOVÁ, Michaela. Možnosti grafické úpravy textu jako podpory čtenářské pregramotnosti u dětí předškolního věku s poruchou kognitivního vývoje. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Special Education - counseling
Theses on a related topic
-
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace ve speciální třídě mateřské školy Duha Praha 5
Klára Kajerová -
Specifika komunikace s pacienty na umělé plicní ventilaci a zkušenosti sester s augmentativními a alternativními komunikačními pomůckami
Veronika ŽŮRKOVÁ -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Komunikace s dětmi s odlišným mateřským jazykem ve vybrané mateřské škole. Případová studie.
Aneta Kabeláčová -
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Eva Libánská -
Faktory ovlivňující volbu vhodného způsobu komunikace s dítětem s autismem a sluchovým postižením
Lucie Žďárská
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights