Možnosti grafické úpravy textu jako podpory čtenářské pregramotnosti u dětí předškolního věku s poruchou kognitivního vývoje – Bc. Michaela KÝVALOVÁ
Bc. Michaela KÝVALOVÁ
Diplomová práce
Možnosti grafické úpravy textu jako podpory čtenářské pregramotnosti u dětí předškolního věku s poruchou kognitivního vývoje
Possibilites of text graphic editing as a support for preliteracy reading of preschool children with cognitive impairment
Anotace:
Úvod: Téma dětského čtenářství, vzhledem k nátlaku digitálních přístrojů, je čím dál tím více diskutovanou oblastí. Rozvoj čtenářské gramotnosti je důležitý u všech dětí, autorka vidí důležitost již v samotném prvopočátku nabývání této dovednosti při tzv. čtenářské pregramotnosti. Především ji toto téma zaujalo při propojení s tématem speciální pedagogiky a možnostech rozvoje čtenářské pregramotnosti …víceAbstract:
Introduction: The topic of children's reading, due to the pressure of digital devices, is an increasingly discussed area. The development of reading literacy is important for all children, the author sees the importance in the very beginning of acquiring this skill in the so-called reading pre-literacy. Above all, she was interested in this topic in connection with the topic of special pedagogy and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jaromír Maštalíř, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KÝVALOVÁ, Michaela. \textit{Možnosti grafické úpravy textu jako podpory čtenářské pregramotnosti u dětí předškolního věku s poruchou kognitivního vývoje}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/6b7q8b/.
Jak správně citovat práci
KÝVALOVÁ, Michaela. Možnosti grafické úpravy textu jako podpory čtenářské pregramotnosti u dětí předškolního věku s poruchou kognitivního vývoje. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace ve speciální třídě mateřské školy Duha Praha 5
Klára Kajerová -
Specifika komunikace s pacienty na umělé plicní ventilaci a zkušenosti sester s augmentativními a alternativními komunikačními pomůckami
Veronika ŽŮRKOVÁ -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Komunikace s dětmi s odlišným mateřským jazykem ve vybrané mateřské škole. Případová studie.
Aneta Kabeláčová -
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Eva Libánská -
Faktory ovlivňující volbu vhodného způsobu komunikace s dítětem s autismem a sluchovým postižením
Lucie Žďárská
Název
Vložil
Vloženo
Práva