Kristýna Pavlů

Diplomová práce

Marketing hudebního festivalu Dvořákova Praha

Marketing of the music festival Dvořák’s Prague
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami hudebního festivalu klasické hudby Dvořákova Praha. Jejím cílem je podrobná analýza jednotlivých reklamních a dalších marketingových činností Dvořákovy Prahy, na jejímž základě budou navržena doporučení, jak přispět ke zvýšení veřejného povědomí o festivalu. Práce je rozdělena do dvou částí. V úvodní části se práce zabývá teoretickými východisky …více
Abstract:
This thesis focuses on marketing activities of the classical music festival Dvořák's Prague. Its goal is to analyze the advertising and other marketing activities of Dvořák's Prague in detail. On these bases recommendations on how to increase the knowledge of the festival will be proposed. The thesis is divided into two parts. In the first part the thesis focuses on theoretical points related to marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2012
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Lenka Kubíčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/33388