Marketing hudebního festivalu Dvořákova Praha – Kristýna Pavlů
Kristýna Pavlů
Diplomová práce
Marketing hudebního festivalu Dvořákova Praha
Marketing of the music festival Dvořák’s Prague
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami hudebního festivalu klasické hudby Dvořákova Praha. Jejím cílem je podrobná analýza jednotlivých reklamních a dalších marketingových činností Dvořákovy Prahy, na jejímž základě budou navržena doporučení, jak přispět ke zvýšení veřejného povědomí o festivalu. Práce je rozdělena do dvou částí. V úvodní části se práce zabývá teoretickými východisky …víceAbstract:
This thesis focuses on marketing activities of the classical music festival Dvořák's Prague. Its goal is to analyze the advertising and other marketing activities of Dvořák's Prague in detail. On these bases recommendations on how to increase the knowledge of the festival will be proposed. The thesis is divided into two parts. In the first part the thesis focuses on theoretical points related to marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33388
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2012
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Lenka Kubíčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33388
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Využitie sociálnych sieti v marketingu v spoločnosti Prusa Research
Miroslav Boldiš -
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva