Marketingová komunikace kosmetického salonu – Adéla Nerudová
Adéla Nerudová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace kosmetického salonu
Marketing Communication of the Beauty Salon
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace kosmetického salonu Exclusive care. Cílem práce je analyzovat nástroje marketingové komunikace podniku a podle zjištěných informací vytvořit soubor optimalizačních řešení. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení pojmů spjatých s marketingovou komunikací a marketingem služeb obecně. V praktické části je představen podnik nejen v obecné rovině …víceAbstract:
The objective of this bachelor's thesis is marketing communication of a beauty salon Exclusive care. The aim is to analyze the tools of the company's marketing communication and use that information to create a set of optimization solutions.The theoretical part focuses on explaining the concepts connected with marketing communications and marketing services in general. The practical part includes the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva