Zvláštnosti marketingu v Rusku – Bc. Diana Seiitkazieva
Bc. Diana Seiitkazieva
Bakalářská práce
Zvláštnosti marketingu v Rusku
Specifics of marketing in Russia
Anotace:
The bachelor thesis is devoted to the peculiarities of marketing in Russia. The aim of the bachelor's thesis is, based on its own analysis of the peculiarities of marketing in selected segments of the Russian market, to formulate recommendations for the possible entry of companies into the market in the field of marketing. Within the insurance sector, the following peculiarities valid for the Russian …víceAbstract:
Bakalářská práce je věnována zvláštnostem marketingu v Rusku. Cílem bakalářské práce je, na základě vlastní provedené analýzy zvláštností marketingu ve vybraných segmentech ruského trhu, formulovat doporučení pro možný vstup firem na daný trh ve sféře marketingu. V rámci sektoru pojištění bylo upozorněno na následující zvláštnosti platné po ruský trh: výrazný psychologický odpor vůči pojistným produktům …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/he7jx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Radim Valenčík, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing umění ve vybraném segmentu trhu v Rusku, ČR a USA
Artem Melamed -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Spotřebitelské preference na automobilových trzích v Rusku a v České republice
Alexander Vasenin -
Marketing a média v Rusku
Alena Ionova -
Influencer marketing v moderním komunikačním mixu
Valeriia Udalova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk