Michaela Leichtová
Bakalářská práce
Analýza propagačního programu
Analysis of Advertising Program
Anotace:
Předložená bakalářská práce na téma „Analýza propagačního programu“ analyzuje komunikační propagační program Správy sportovních zařízení Chomutov, s.r.o. V první části práce je popsáno poslání a zaměření této firmy, řízené a vlastněné městem Chomutov. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy komunikačního mixu a propagačních technik. Stěžejním cílem práce je analýza současného propagačního …víceAbstract:
This bachelor thesis on the topic of “Publicity program analysis” examines the communication publicity program of a company called Správa sportovních zařízení Chomutov, s.r.o. (Sport Facilities Administration Chomutov, Ltd.). The first part of the thesis describes the mission and orientation of this company, which is managed and owned by the city of Chomutov. Basic communication mix terms and publicity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/83035
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Markéta Rolčíková
- Oponent: Jan Fischer
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika, management a informatika v oblasti veřejné správy
Práce na příbuzné téma
-
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Martina Vítů -
Prvky multikulturality v corporate identity firem v ČR
Magda Neuwirthová -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Lucie Křemenová