Greenwashing se zaměřením na společnost H&M – Adéla Drozdová
Adéla Drozdová
Bachelor's thesis
Greenwashing se zaměřením na společnost H&M
Greenwashing with a focus on company H&M
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je Greenwashing se zaměřením na společnost H&M, které jako jeden z nejznámějších fast fashion řetězců čelilo obviněním z nekalých marketingových praktik v podobě greenwashingu. Práce poskytuje pohled na dnešní trend udržitelnosti ve firmách, okolnosti jeho vzniku a právě na to navazující trend zeleného marketingu, který je často využíván firmami pouze jako strategie k nalákání …viacAbstract:
The topic of the bachelor's thesis is greenwashing with a focus on the H&M company, which as one of the most famous fast fashion chains faced accusations of unfair marketing practices in the form of greenwashing. The work provides an insight into today's trend of sustainability in companies, the circumstances of its origin, as well as the follow-up trend of green marketing, which is often used by companies …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Pražáková
- Oponent: František Zjevík, MSc. DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
The Sustainable Development Program until the Year 2030 and its Impact on Chinese companies
Mingru Li -
Engaged Photography as Urban Communication Platform in Sustainable Development Context
Anna Martynushkina -
Implementation of Sustainable Development Goals in Developing Countries: A Case Study of Zambia
Mukuka Kachelo -
Modelling of Sustainable Development in a Region
Richard Gardiner -
The effects of devolution on sustainable development in Kenya
Gladys Kiplagat -
Zelený marketing ve vybraném podniku
Hana Demelová -
Zelený marketing ve vybraném podniku
Monika Hagenhoferová -
Udržitelný rozvoj v textilním průmyslu a jeho marketingové využití
Adéla Chalupová