Bc. Petr BALAJKA
Master's thesis
Multimediální podpora výuky práce se zvukem
Multimedial support of work with sound education
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem struktury, obsahu a tvorbou multimediální pomůcky, která byla následně zařazená do e-learningového výukového kurzu Vzdělávací technologie v rámci rozvíjení informačních kompetencí studentů Pedagogické fakulty Ostravské univerzity. Struktura a obsah multimediální pomůcky byla navržená na základě analýzou zjištěných nedostatků při plnění studijních požadavků v rámci …moreAbstract:
This Thesis is concerned with proposal of multimedial tool, its content and construction, that will be implemented into e-learning training course Education technologies within developing students IT skills and competencies at Pedagogical faculty of University of Ostrava. Structure and content of multimedial tool were designed after deep analysis of known problems, revealed during part Sound of this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2011
Accessible from:: 8. 4. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2011
- Supervisor: RNDr. Ingrid Nagyová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BALAJKA, Petr. Multimediální podpora výuky práce se zvukem. Ostrava, 2011. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Specialization - Pedagogy / Information Technology in Education
Theses on a related topic
-
Využití tištěných a digitálních materiálů při práci s dítětem s elektivním mutismem
Veronika Hanusová -
Seberegulované učení s digitálními technologiemi v souvislosti s well-beingem vysokoškolských studentů
Michaela Kotlanová -
Práce s digitálními vzdělávacími zdroji během distanční výuky: reflexe zkušeností učitelů druhého stupně základních škol
Lenka Malá -
Percipované kompetence žáků 2. stupně ZŠ při práci s digitálními technologiemi
Denisa Freithová -
Diplopie s insuficiencí konvergence u nestrabujícího pacienta
Andrea Košťálová -
E-learning an ősterreichischen Schulen
Jana Ritterová -
E-learning - nove interaktivni metody vyuky s akcentem na multimédia
Michal Budinský -
E-learning pro sluchově postižené žáky
Zuzana Malíková