Optimalizace nástrojů online reklamy obchodu Queri – Kristýna HLAVÁČOVÁ
Kristýna HLAVÁČOVÁ
Bakalářská práce
Optimalizace nástrojů online reklamy obchodu Queri
Optimization of Queri's online advertising tools
Anotace:
Firma Queri, jenž se zaměřuje na prodej produktů pro psy, ke své propagaci využívá především sociální sítě v podobě Facebooku a Instagramu, které doplňují reklamy na Googlu. V rámci návratnosti investic a konverze v online marketingu firma pociťuje nedostatky. Mnoho studií se shodlo na názoru, že je momentálně nejvhodnější používat nástroje jako je Facebook Ads, Google AdWords a YouTube videa. Cílem …víceAbstract:
The Queri, company focused on selling products for dogs, uses for its promotion mainly social media in a form of Facebook and Instagram, which are completed by adverts on Google. The company is aware of the shortage in online marketing in a case of returns of the investments and conversion. In many studies there is the same opinion that it is the most convenient to use tools like Facebook Ads, Google …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HLAVÁČOVÁ, Kristýna. \textit{Optimalizace nástrojů online reklamy obchodu Queri}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/6d0niv/.
Jak správně citovat práci
HLAVÁČOVÁ, Kristýna. Optimalizace nástrojů online reklamy obchodu Queri. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Aplikace frameworku see-think-do-care pro franchisovou společnost
Nicola Dutková