Optimalizace nástrojů online reklamy obchodu Queri – Kristýna HLAVÁČOVÁ
Kristýna HLAVÁČOVÁ
Bachelor's thesis
Optimalizace nástrojů online reklamy obchodu Queri
Optimization of Queri's online advertising tools
Abstract:
Firma Queri, jenž se zaměřuje na prodej produktů pro psy, ke své propagaci využívá především sociální sítě v podobě Facebooku a Instagramu, které doplňují reklamy na Googlu. V rámci návratnosti investic a konverze v online marketingu firma pociťuje nedostatky. Mnoho studií se shodlo na názoru, že je momentálně nejvhodnější používat nástroje jako je Facebook Ads, Google AdWords a YouTube videa. Cílem …moreAbstract:
The Queri, company focused on selling products for dogs, uses for its promotion mainly social media in a form of Facebook and Instagram, which are completed by adverts on Google. The company is aware of the shortage in online marketing in a case of returns of the investments and conversion. In many studies there is the same opinion that it is the most convenient to use tools like Facebook Ads, Google …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HLAVÁČOVÁ, Kristýna. \textit{Optimalizace nástrojů online reklamy obchodu Queri}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2022. Available from: https://theses.cz/id/6d0niv/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HLAVÁČOVÁ, Kristýna. Optimalizace nástrojů online reklamy obchodu Queri. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Aplikace frameworku see-think-do-care pro franchisovou společnost
Nicola Dutková