Kristýna HLAVÁČOVÁ

Bachelor's thesis

Optimalizace nástrojů online reklamy obchodu Queri

Optimization of Queri's online advertising tools
Abstract:
Firma Queri, jenž se zaměřuje na prodej produktů pro psy, ke své propagaci využívá především sociální sítě v podobě Facebooku a Instagramu, které doplňují reklamy na Googlu. V rámci návratnosti investic a konverze v online marketingu firma pociťuje nedostatky. Mnoho studií se shodlo na názoru, že je momentálně nejvhodnější používat nástroje jako je Facebook Ads, Google AdWords a YouTube videa. Cílem …more
Abstract:
The Queri, company focused on selling products for dogs, uses for its promotion mainly social media in a form of Facebook and Instagram, which are completed by adverts on Google. The company is aware of the shortage in online marketing in a case of returns of the investments and conversion. In many studies there is the same opinion that it is the most convenient to use tools like Facebook Ads, Google …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HLAVÁČOVÁ, Kristýna. Optimalizace nástrojů online reklamy obchodu Queri. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická