Kristýna HLAVÁČOVÁ

Bachelor's thesis

Optimalizace nástrojů online reklamy obchodu Queri

Optimization of Queri's online advertising tools
Anotácia:
Firma Queri, jenž se zaměřuje na prodej produktů pro psy, ke své propagaci využívá především sociální sítě v podobě Facebooku a Instagramu, které doplňují reklamy na Googlu. V rámci návratnosti investic a konverze v online marketingu firma pociťuje nedostatky. Mnoho studií se shodlo na názoru, že je momentálně nejvhodnější používat nástroje jako je Facebook Ads, Google AdWords a YouTube videa. Cílem …viac
Abstract:
The Queri, company focused on selling products for dogs, uses for its promotion mainly social media in a form of Facebook and Instagram, which are completed by adverts on Google. The company is aware of the shortage in online marketing in a case of returns of the investments and conversion. In many studies there is the same opinion that it is the most convenient to use tools like Facebook Ads, Google …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HLAVÁČOVÁ, Kristýna. Optimalizace nástrojů online reklamy obchodu Queri. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management