Vliv školního klimatu na sociálně patologické jevy – Bc. Hana Krátká
Bc. Hana Krátká
Diplomová práce
Vliv školního klimatu na sociálně patologické jevy
School class climate and its influence on phenomenons of social patology
Anotace:
Tato práce se zabývá zkoumáním a zjišťováním vlivu klimatu ve škole a jeho dopadu na sociálně patologické jevy u žáků. Je zde provedena analýza odborné literatury, zabývající se školním klimatem v kontextu s různými sociálně patologickými jevy, především se zaměřením na šikanu. Výzkumná část se zaměřuje mj. na zjišťování a hodnocení školního klimatu a následně jeho vlivu na žáky v souvislosti s výskytem …víceAbstract:
This paper examines the influence of school climate on socio-pathological phenomena at school. There is an analysis of the literature dealing with school climate in the context of various social pathologies, mainly focusing on bullying. The research part focuses among other things on the identification and assessment of school climate and consequently its impact on students in connection with the occurrence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g8w24/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
- Vedoucí: Mgr. Radek Pospíšil
- Oponent: PaedDr. Milan Kubiatko, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství technické a informační výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Assessment of home-grown school feeding program on pupils’ nutrition, school enrolment, attendance and performance of public elementary school pupils in Northeastern Nigeria
Bulus Barnabas -
Alternative ways of assessment at elementary school
Lucie Novotná -
Investigating English language teachers’ language assessment literacy and conceptions of assessment in Mozambique.
Felizardo Armando Muianga -
Formativní a sumativní hodnocení ve vztahu ke školnímu klimatu
Ján Štefančík -
Percepce školního klimatu žáky, učiteli a rodiči
Jiří ŠÍŠA -
Materiální aspekty školního klimatu
Markéta Kakáčová -
Výskyt stresu u žáků druhého stupně základní školy ve vztahu k jejich vnímání psychosociálního klimatu ve třídě
Lucie Brůžková -
Diagnostika školníku klimatu ZŠ Bílovice
Pavla Šuranská