Strategický marketingový plán pro uvedení mobilních protipovodňových zábran na český trh – Bc. Martin Procházka
Bc. Martin Procházka
Diplomová práce
Strategický marketingový plán pro uvedení mobilních protipovodňových zábran na český trh
Strategic marketing plan for launching mobile flood barriers on the Czech market
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou strategii pro společnost Innovative Global Products Europe. Hlavním cílem práce je navrhnout strategický postup pro zavedení nové protipovodňové mobilní zábrany na český trh. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou část a praktickou část. Teoretická část vymezuje základní poznatky z marketingu, strategického marketingu a situační analýzy. Teoretická …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the marketing strategy for the company Innovative Global Products Europe. The main goal of this thesis is to propose a strategic procedure for the introduction of a new mobile flood barrier on the Czech market. The work is divided into two parts, the theoretical part, and the practical part. The theoretical part defines the basic knowledge of marketing, strategic marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PROCHÁZKA, Martin. \textit{Strategický marketingový plán pro uvedení mobilních protipovodňových zábran na český trh}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/6djknz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing Management and Marketing planning
Daria Komleva -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Technological Impact on Marketing Management
Ayub Mohammed -
Marketing Management and Marketing Planning in SME
Olga Kurchitskaya -
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko
Název
Vložil
Vloženo
Práva