Nové způsoby tvorby digitálních multimediálních učebnic – Jitka RÁDLOVÁ
Jitka RÁDLOVÁ
Bachelor's thesis
Nové způsoby tvorby digitálních multimediálních učebnic
New methods of digital multimedia textbooks
Abstract:
Tato bakalářská práce má za úkol vytvořit přehled o nových způsobech tvorby digitálních multimediálních učebnic. Popisuje základní pojmy týkající se multimediálních učebnic a vybrané LMS a LCMS. Popisuje také podpůrné programy, interaktivní tabule a hotové interaktivní učebnice. Snažila jsem se udělat průzkum o používání multimediálních učebnic na základních a středních školách.Abstract:
This bachelor thesis provies an overview about new methods of digital multimedia textbooks. Describes the basic concepts related to multimedia textbooks and selected LMS and LCMS. It also describes the support programs, interactive whiteboards and finished interactive textbooks. I tried to do a survey on the use of multimedia textbooks for elementary and secondary schools.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 6. 2012
Accessible from:: 21. 6. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Pavel Kocur, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
RÁDLOVÁ, Jitka. Nové způsoby tvorby digitálních multimediálních učebnic. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.6.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 21. 6. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Natural Science Studies / Information Technologies in Education
Theses on a related topic
-
Multimediální interaktivní učebnice hardwaru pro potřeby výuky na střední škole
Martin Mečíř -
Návrh interaktivní učebnice / výukové aplikace
Michelle Condenárová -
Nástroje na tvorbu interaktivních multimediálních učebnic
Martin Jůda -
INTERAKTIVNÍ UČEBNICE ČESKÉHO JAZYKA PRO 2. STUPEŇ ZÁKLADNÍ ŠKOLY
Sandra SVOBODOVÁ -
Model interaktivní výuky s podporou multimediálních učebnic a tabletů
Denisa PŘIBÁŇOVÁ -
Tvorba výukových materiálů v LMS Moodle
Ondřej Melichar -
Komparace vybraných LMS prostředí
Veronika Ochová -
Analýza a návrh LMS pro základní školy
Jakub Stibůrek