Nové způsoby tvorby digitálních multimediálních učebnic – Jitka RÁDLOVÁ
Jitka RÁDLOVÁ
Bakalářská práce
Nové způsoby tvorby digitálních multimediálních učebnic
New methods of digital multimedia textbooks
Anotace:
Tato bakalářská práce má za úkol vytvořit přehled o nových způsobech tvorby digitálních multimediálních učebnic. Popisuje základní pojmy týkající se multimediálních učebnic a vybrané LMS a LCMS. Popisuje také podpůrné programy, interaktivní tabule a hotové interaktivní učebnice. Snažila jsem se udělat průzkum o používání multimediálních učebnic na základních a středních školách.Abstract:
This bachelor thesis provies an overview about new methods of digital multimedia textbooks. Describes the basic concepts related to multimedia textbooks and selected LMS and LCMS. It also describes the support programs, interactive whiteboards and finished interactive textbooks. I tried to do a survey on the use of multimedia textbooks for elementary and secondary schools.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2012
Zveřejnit od: 21. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Kocur, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RÁDLOVÁ, Jitka. Nové způsoby tvorby digitálních multimediálních učebnic. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.6.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 6. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Přírodovědná studia / Informatika se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Multimediální interaktivní učebnice hardwaru pro potřeby výuky na střední škole
Martin Mečíř -
Návrh interaktivní učebnice / výukové aplikace
Michelle Condenárová -
Nástroje na tvorbu interaktivních multimediálních učebnic
Martin Jůda -
INTERAKTIVNÍ UČEBNICE ČESKÉHO JAZYKA PRO 2. STUPEŇ ZÁKLADNÍ ŠKOLY
Sandra SVOBODOVÁ -
Model interaktivní výuky s podporou multimediálních učebnic a tabletů
Denisa PŘIBÁŇOVÁ -
Tvorba výukových materiálů v LMS Moodle
Ondřej Melichar -
Komparace vybraných LMS prostředí
Veronika Ochová -
Analýza a návrh LMS pro základní školy
Jakub Stibůrek