Žaneta MALÉNKOVÁ
Bachelor's thesis
Charitativní a sociální reklama
Charitable and social advertising
Anotácia:
Bakalářská práce nastiňuje problematiku charitativní a sociální reklamy. Představuje neziskový sektor a neziskové organizace jako aktéry tvorby sociálních a charitativních kampaní. Zabývá se v první řadě etickou stránkou těchto kampaní, kde se zaměřuje na diskutovanou oprávněnost používání emocí a osvětluje prvky neetického jednání. Dále rozebírá regulační procesy, které se uplatňují u reklam v ČR …viacAbstract:
The Bachelor thesis outlines charitable and social advertising issue. It represents non-profit sector and organizations as social and charitable production participants. It deals with the ethical point of view of these campaigns and it focuses on debatable rights to use emotions. It explains elements of unethical behaviour. It also covers regulation processes that are applied in Czech commercials. …viacKľúčové slová
Neziskový sektor historie neziskové organizace členění neziskových organizací etika reklamy neetické jednání státní regulace reklamy etická samoregulace eticky sporné kampaně reklama se sociálním přesahem sociální reklama charitativní reklama sociální marketing společenská odpovědnost firem osobnosti soutěže.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2009
Zverejniť od: 31. 3. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
- Vedúci: Dr. Vladimír Šiler
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MALÉNKOVÁ, Žaneta. Charitativní a sociální reklama. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Humanities / Management for the Public Sector
Práce na příbuzné téma
-
Mzdy jako náklad v neziskové organizaci
Lucie Garba -
Management fundraisingu v neziskové organizaci
Lucie Řepová -
Adaptační proces ve vybrané organizaci
Andrea Sládečková -
Fundrising a jeho využití v neziskové organizaci Iskérka o.p.s.
Adéla REKOVÁ -
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin