Žaneta MALÉNKOVÁ

Bachelor's thesis

Charitativní a sociální reklama

Charitable and social advertising
Anotácia:
Bakalářská práce nastiňuje problematiku charitativní a sociální reklamy. Představuje neziskový sektor a neziskové organizace jako aktéry tvorby sociálních a charitativních kampaní. Zabývá se v první řadě etickou stránkou těchto kampaní, kde se zaměřuje na diskutovanou oprávněnost používání emocí a osvětluje prvky neetického jednání. Dále rozebírá regulační procesy, které se uplatňují u reklam v ČR …viac
Abstract:
The Bachelor thesis outlines charitable and social advertising issue. It represents non-profit sector and organizations as social and charitable production participants. It deals with the ethical point of view of these campaigns and it focuses on debatable rights to use emotions. It explains elements of unethical behaviour. It also covers regulation processes that are applied in Czech commercials. …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2009
Zverejniť od: 31. 3. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
  • Vedúci: Dr. Vladimír Šiler

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MALÉNKOVÁ, Žaneta. Charitativní a sociální reklama. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 31. 3. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta