Specifické poruchy učení v hodinách německého jazyka – Bc. Markéta FUKSOVÁ
Bc. Markéta FUKSOVÁ
Master's thesis
Specifické poruchy učení v hodinách německého jazyka
Dyslexia, Dysortographia, Dysgraphia in German classes
Abstract:
This work is focused on the learning disabilities in the school subject ?German language as a foreign language?.The thesis contains two parts ? the theoretical and the practical part. The general information about the learning disabilities are described in the theoretical part. That means for example: the definition and the ways of classification of learning disabilities, their causes, characteristic …moreAbstract:
Tato práce se zabývá specifickými poruchami učení (konkrétně dysgrafií, dyslexií a dysortografií) v hodinách německého jazyka u českých dětí. V teoretické části jsou tyto poruchy definovány a charakterizovány. Dále se zde čtenář dočte o jejich možném původu, diagnistice a jejich konkrétních projevech v německém jazyce. Nechybí ani stručná charakteristika žáka, který nějakou z těchto poruch má a rady …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Věra Krbůšková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
FUKSOVÁ, Markéta. Specifické poruchy učení v hodinách německého jazyka. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / AJ-NJ
Theses on a related topic
-
Paravoltiž a její vliv na kvalitu života a rozvoj osobnosti žáků se zdravotním postižením
Markéta Simandlová -
Analýza zkušeností a názorů žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy
Romana Veselá -
Vliv edukace v ZŠ speciální na rozvoj osobnosti žáka se středně těžkou mentální retardací
Zdeňka Pechačová -
Vliv žáka se sluchovým postižením ve třídě na osobnostní rozvoj učitele
Natálie Frolková -
Bezpečnost a ochrana zdraví při práci při výuce vybraných oborů učňovského školství s akcentem na výuku žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování
Kateřina ŠTURMOVÁ -
Úzkost, self-efficacy a školní úspěšnost u žáků se specifickými poruchami učení
Linda Hořínková -
Péče o žáky se specifickými poruchami učení, chování a s poruchami pozornosti v družině na ZŠ praktické a speciální
Zdenka Herzánová -
Podpora dětí se specifickými poruchami učení a chování v inkluzivním vzdělávání
Patrik Grúner