Bc. Ema Fránková

Diplomová práce

Projekt nastavení marketingové strategie a systému řízení nově zakládané firmy

Project for Setting up the Marketing Strategy and Management System of a Newly Established Company
Anotace:
Tato práce zkoumá strategicky plán pro založení a provoz Botanické kavárny v centru Brna, zahrnující podnikatelsky plán, analyzu trhu, marketingové strategie, organizační strukturu a finanční analyzu. Cílem je poskytnout komplexní pohled na podnikatelsky potenciál Botanické kavárny a navrhnout strategie pro její úspěšné založení, rozvoj a udržitelnost na trhu.
Abstract:
This thesis examines the strategic plan for the establishment and operation of Botanická kávárna in the center of Brno city, including a business plan, market analysis, marketing strategies, organizational structure and financial analysis. The aim is to provide a comprehensive view of the business potential of the Botanická kavárna and to propose strategies for its successful establishment, development …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Petr Novák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Fránková, Ema. Projekt nastavení marketingové strategie a systému řízení nově zakládané firmy. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe