Projekt nastavení marketingové strategie a systému řízení nově zakládané firmy – Bc. Ema Fránková
Bc. Ema Fránková
Diplomová práce
Projekt nastavení marketingové strategie a systému řízení nově zakládané firmy
Project for Setting up the Marketing Strategy and Management System of a Newly Established Company
Anotace:
Tato práce zkoumá strategicky plán pro založení a provoz Botanické kavárny v centru Brna, zahrnující podnikatelsky plán, analyzu trhu, marketingové strategie, organizační strukturu a finanční analyzu. Cílem je poskytnout komplexní pohled na podnikatelsky potenciál Botanické kavárny a navrhnout strategie pro její úspěšné založení, rozvoj a udržitelnost na trhu.Abstract:
This thesis examines the strategic plan for the establishment and operation of Botanická kávárna in the center of Brno city, including a business plan, market analysis, marketing strategies, organizational structure and financial analysis. The aim is to provide a comprehensive view of the business potential of the Botanická kavárna and to propose strategies for its successful establishment, development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FRÁNKOVÁ, Ema. \textit{Projekt nastavení marketingové strategie a systému řízení nově zakládané firmy}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/6eabt8/.
Jak správně citovat práci
Fránková, Ema. Projekt nastavení marketingové strategie a systému řízení nově zakládané firmy. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Design management
Práce na příbuzné téma
-
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova -
Využití vnitřní a vnější motivace na pracovišti - výhody a nevýhody
Klára Vyhnálková -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti společnosti Česká podnikatelská pojišťovna a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Ondřej Novák -
Vliv vybraných vnějších a vnitřních determinantů na výši krátkodobého a dlouhodobého zadlužení českých a francouzských ICT společností
Veronika Šudová -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Arabské jaro a jeho právní důsledky pro vnitřní a vnější hranice Schengenu
Nikola Marečková -
Vztahy mezi vlastníky a managementem podniku a jejich vliv na činnost podniku v ČR
Zdeněk Bydžovský