Využití počítačové hry Minecraft ve výuce žáků na základních školách – Bc. Tomáš Reibl
Bc. Tomáš Reibl
Bakalářská práce
Využití počítačové hry Minecraft ve výuce žáků na základních školách
The use of the computer game Minecraft in teaching at elementary schools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím populární počítačové hry Minecraft v edukativ-ním kontextu na základních školách v České republice. Cílem práce je prozkoumat, jakým způsobem mohou učitelé základních škol využívat Minecraft jako nástroj pro obohacení výuky a jaké mají s tímto přístupem specifické zkušenosti. Teoretická část práce se věnuje významu a metodám využití Minecraftu ve vzdělá-vání, zdůrazňuje …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of the popular computer game Minecraft in an edu-cational context in primary schools in the Czech Republic. The aim of the thesis is to ex-plore how primary school teachers can use Minecraft as a tool for enriching their teaching and what specific experiences they have with this approach. The theoretical part of the thesis focuses on the importance and methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lb2yc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Denisa Zimová
- Oponent: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Digitální technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba multimediální interaktivní učební pomůcky s využitím vzdálených experimentů
Michal KRBEČEK -
Defining, Developing, and Deploying a Digital Game-based Learning Experience for a Literature Class
Patrik Míša -
Learning English Through Interaction in Digital Video Games
Sabina Anežka Králová -
Game-based learning: Návrh edukativní počítačové hry
Renáta Šajnarová -
Game-based learning: charakteristika a vývoj
Dominika Kopčanská -
Game-based learning: Příklady dobré praxe a návrh výukové počítačové hry
Filip Šelong -
Game-based learning: Návrh edukativní počítačové hry
Renáta Šajnarová -
Aplikace game-based learning v MATLAB
Michal Vymazal