Bc. Kateřina Ondrová
Master's thesis
Marketing a propagace muzea obce Košíky
Marketing and Promotion of the Local Museum in Košíky
Abstract:
Obsahem diplomové práce je v teoretické části rešerše literatury pojednávající o edukaci a emocích jako doplnění marketingového mixu s důrazem na implementaci do muzeí. Pozor-nost je věnována i aroma marketingu, jako velmi důležitém vlivu na zákazníko-vy/návštěvníkovy emoce. Praktická část této práce obsahuje situační analýzu muzea obce Košíky z hlediska a marketingového i komunikačního mixu, kvantitativní …moreAbstract:
Theory section of this thesis focuses on background research of chosen literature about education and emotions, as supplementation of a marketing mix, with emphasis on imple-mentation into museums. Attention is also paid to aroma marketing, as a very influential factor of visitor/customer emotions. Practical research deals with Situation analysis of the museum of the village Košíky, in terms of Marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ondrová, Kateřina. Marketing a propagace muzea obce Košíky. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková